哒哒

With Me - dvsn

Art:

RING魔音厨房:

Fuck with me now
和我缠绵吧,就现在
Tonight I got the time
今晚我有空
So come, fuck with me now
来吧,和我缠绵吧
You only
你只需
Let me know if you're down
让我知道你已经躺下就可以了
Fuck with me girl
和我缠绵吧,亲爱的

Fuck with me girl
和我缠绵吧,亲爱的
Fuck me girl
和我缠绵吧,亲爱的
Oh, come fuck with me now
哦,来和我缠绵吧,亲爱的
You only
你只需

Little more time with you
让我抚摸着你
I could go through the whole night with you
我可以陪你共度良宵
Yeah, see 'em all but I fly with you
耶,我看见了他们所有人,但我只想和你调情
I could go the whole night with you
我可以陪你共度良宵
What's up, what's up? What the body do?
怎么了,怎么了?我这身体是怎么了?
Like a new car when the body new
就像一辆崭新的车
Wanna get in, wanna ride with you
迫不及待想要进去,想要和你一起奔驰
Ride on me, I'll ride on you
骑在我身上,我也会骑在你身上

Baby I can't get this feeling, feeling
亲爱的,我已经无法将这一想法
Feeling out of my body tonight
在今夜从我的脑海中驱散
I know I need you, oh
我知道我需要你,哦
If you like that feeling, the feeling
如果你也喜欢那种感觉
The feeling inside of your body
那种隐藏在你内心深处的饥渴
Let me know and fuck with me now
那就告诉我吧,让我们一起缠绵吧,趁现在

Tonight I got the time
今晚我有时间
So come, fuck with me now
来吧,和我缠绵吧
You only
你只需
Let me know if you're down
让我知道你已经躺下就可以了
Fuck with me girl
和我缠绵吧,亲爱的
Fuck with me girl
和我缠绵吧,亲爱的
Fuck me girl
和我缠绵吧,亲爱的
Oh, come fuck with me now
哦,来和我缠绵吧,亲爱的
You only
你无需

Little less talking 'bout
多言
Wanna know when you're gonna come around
我只想知道你什么时候能来到我身边
What you waiting for when I'm here right now?
我已经在这里了,你还在等什么呢?
Yeah outside it's cold
嗯,外面很冷呢
I wanna make it clear right now
我现在就想说清楚
Everybody disappear right now
现在空无一人了
All I wanna do is put it on you baby
我唯一想做的就是与你交融,合为一体
Put it on you baby
与你交融,合为一体

And baby I can't get this feeling, feeling
亲爱的,我已经无法将这一想法
Feeling out of my body tonight
在今夜从我的脑海中驱散
I know I need you, oh
我知道我需要你,哦
If you like that feeling, the feeling
如果你也喜欢那种感觉
The feeling inside of your body
那种隐藏在你内心深处的饥渴
Let me know, know
那就让我知道
Fuck with me now
和我缠绵吧,亲爱的
Just fuck with me now
那就和我缠绵吧,亲爱的

Tonight I got the time
今晚我有时间
So come, fuck with me now
来吧,和我缠绵吧
Yeah, you only
嗯,你只需
Let me know if you're down
让我知道你已经躺下就可以了
Fuck with me girl
和我缠绵吧,宝贝
Fuck with me girl
和我缠绵吧,宝贝
Fuck me girl
和我缠绵吧,宝贝
Oh, come fuck with me now
哦,来和我缠绵吧,宝贝
You only
你只需

Yeah

Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
耶~耶~耶~耶~
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah-ah
耶~耶~耶~耶~哎~
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah-ha-ha-ha-ha
耶~耶~耶~耶~
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
耶~耶~耶~耶~耶
Girl are you down, are you down, are you down for me?
亲爱的,躺下了吗?躺下了吗?为我躺下了吗?
And I can make it feel like
那我来啦
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
耶~耶~耶~耶~
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah-yeah-yeah
耶~耶~耶~耶~
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
耶~耶~耶~耶~耶

I know that you're down
我知道你已经躺下了
And you don't get down for the money
你躺下并不是为了罪恶的金钱
It's all for the love
只是为了爱
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
耶~耶~耶~耶~耶
So tell me you want me, tell me you want me
所以告诉我你需要我,告诉我你需要我
Don't care if there's people around
不要在意旁边的那些人
Just tell me you want me
仅仅告诉我你需要我就够了
And I'll hold you down, yeah
我会把你放平躺的,耶~
And I'll hold you down baby
我会把你放平躺的,亲爱的
Woo-oooah
喔~喔~哦~耶

And I ain't got the time for you right now
我现在已经迫不及待了
Tell me what you like right now, hey
告诉我现在你喜欢什么,嘿
I'm feeling your body all around
我已经感受到被你包围了
But the truth of it all is more profound
但事实却不是我所想象的这样
And I will make you fall in love
我会让你在爱意中躺下
Know I think about it all the time, yeah
你知道吗?我一直都在这样想,耶~
And if you want it real good, oh, no, no
如果你想让这一切变成现实,哦,不行,不行
'Til we both fed up(Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
直到我们都厌倦了(耶~耶~耶~耶~)
'Til we both fed up(Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
直到我们都厌倦了(耶~耶~耶~耶~)
'Til we all fed up(Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
直到我们都厌倦了(耶~耶~耶~耶~)
'Til we all fed up(Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
直到我们都厌倦了(耶~耶~耶~耶~)
(Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
耶,耶,耶,耶
(Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
耶,耶,耶,耶
(Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
耶,耶,耶,耶
(Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
耶,耶,耶,耶
(Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
耶,耶,耶,耶
(Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah-ha-ha-ha-ha)
耶,耶,耶,耶


评论

热度(13)